Mijn eerste reis - Reisverslagen van Yvonne Verstappen - WaarBenJij.nu Mijn eerste reis - Reisverslagen van Yvonne Verstappen - WaarBenJij.nu

Mijn eerste reis

Hoi allemaal!
Deze website is voor iedereen die graag fotootjes van mijn travels wil bekijken en toch ook een beetje wil volgen wat ik allemaal uitspook in Zuid-Amerika (..om in de eerste plaats maar eens mee te beginnen!)
Ik ben vertrokken op 21 november 2005, naar Isla Margarita om hier les te geven.
Eind februari vertrek ik naar het vasteland van Venezuela om vervolgens door te reizen naar Brazilie ..en tot dusver mijn planning!
Ik hoop jullie via deze site zoveel mogelijk op de hoogte te houden ook omdat het via de mail niet altijd even soepel verloopt.
Veel liefs en natuurlijk veel plezier op mijn website!!!
Yvonne

Recente Reisverslagen:

21 Juni 2006

...eindbestemming deze reis

20 Juni 2006

Beland in het Rijk der Inca´s

21 Mei 2006

Camino es feo..

11 Mei 2006

De Pantanal

05 Mei 2006

Paraguay ...en op de boot!
Yvonne

Hoi allemaal! Deze website is voor iedereen die graag fotootjes van mijn travels wil bekijken en toch ook een beetje wil volgen wat ik allemaal uitspook in Zuid-Amerika (..om in de eerste plaats maar eens mee te beginnen!) Ik ben vertrokken op 21 november 2005, naar Isla Margarita om hier les te geven. Eind februari vertrek ik naar het vasteland van Venezuela om vervolgens door te reizen naar Brazilie ..en tot dusver mijn planning! Ik hoop jullie via deze site zoveel mogelijk op de hoogte te houden ook omdat het via de mail niet altijd even soepel verloopt. Veel liefs en natuurlijk veel plezier op mijn website!!! Yvonne

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 46414

Voorgaande reizen:

21 November 2005 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: