Ilha Grande - Reisverslag uit Ilha Grande, Brazilië van Yvonne Verstappen - WaarBenJij.nu Ilha Grande - Reisverslag uit Ilha Grande, Brazilië van Yvonne Verstappen - WaarBenJij.nu

Ilha Grande

Door: yvonne

Blijf op de hoogte en volg Yvonne

16 Maart 2006 | Brazilië, Ilha Grande

Weekendje naar het paradijs!

  • 16 Maart 2006 - 20:07

    Rob 1:

    waar zijn de foto's??

  • 16 Maart 2006 - 20:09

    Paulus:

    Ja idd....

    Waar zijn de foto's??

  • 17 Maart 2006 - 10:27

    Sarah:

    Hoi Yvonne,
    wat is het toch mooi daar! ongelofelijk! bevalt het je nog? vast wel!
    x Sarah

  • 17 Maart 2006 - 15:51

    Rob 1:

    YES de foto's!!!

  • 17 Maart 2006 - 15:55

    Rob & Marianne:

    Leuke, mooie foto's ALWEER!!!
    Mooi weer ALWEER!!!
    leuk bootje
    wanneer ga je duiken met Rob? als je terug bent.
    xxxR&M

  • 20 Maart 2006 - 19:40

    Inge:

    Ha Yvonne

    Wat ziet het er allemaal mooi uit. Ben echt jaloers. Geniet er maar van.

    Heel veel groetjes van Inge

  • 22 Maart 2006 - 17:44

    Iris:

    Ha dich!

    echt te moei um waor te zien! vuul plezeer en ik haop desse goot bis aangekomme met reizen daor Brazilie! Geneet dr van!

    leefs iris

  • 23 Maart 2006 - 08:49

    Hey Met Randy:

    als je nu eens wil chatte moetje me maar eensop zoeken groetjes van prinsalberd@hotmail.com

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Yvonne

Hoi allemaal! Deze website is voor iedereen die graag fotootjes van mijn travels wil bekijken en toch ook een beetje wil volgen wat ik allemaal uitspook in Zuid-Amerika (..om in de eerste plaats maar eens mee te beginnen!) Ik ben vertrokken op 21 november 2005, naar Isla Margarita om hier les te geven. Eind februari vertrek ik naar het vasteland van Venezuela om vervolgens door te reizen naar Brazilie ..en tot dusver mijn planning! Ik hoop jullie via deze site zoveel mogelijk op de hoogte te houden ook omdat het via de mail niet altijd even soepel verloopt. Veel liefs en natuurlijk veel plezier op mijn website!!! Yvonne

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 395
Totaal aantal bezoekers 46410

Voorgaande reizen:

21 November 2005 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: