...eindbestemming deze reis - Reisverslag uit Bogotá, Colombia van Yvonne Verstappen - WaarBenJij.nu ...eindbestemming deze reis - Reisverslag uit Bogotá, Colombia van Yvonne Verstappen - WaarBenJij.nu

...eindbestemming deze reis

Door: yvonne

Blijf op de hoogte en volg Yvonne

21 Juni 2006 | Colombia, Bogotá

Zo! Drie zonnebrillen, zeven mooie landen, een lekker teintje, een geplunderde bankrekening, een hele hoop nieuwe vrienden en het gemis van goede vrienden, acht munteenheden en weer een beetje meer wereldwijsheid verder..vertrek ik dan morgen toch echt weer richting inmiddels zomers Nederland!

Ik had afgelopen week het gevoel van een "overload" doordat ik nu aan het einde van mijn reis ben en in gedachten terugging naar het begin van deze reis en werd overdonderd door alles wat ik in deze zeven maanden heb meegemaakt...
Ik begon deze reis in Isla Margarita, Venezuela waar ik n stel leuke kids ging lesgeven voor zo´n 3 maandjes. Dat lijkt inmiddels alweer lang in het verschiet. Vervolgens naar de Gran Sabana in Venezuela, een impulsieve vlucht naar de carnaval in Rio de Janeiro, gevolgd door bruisend en kleurrijk Salvador. Mijn verjaardag op een paradijselijk eiland samen met mijn vriendinnetje, een vluchtig bezoek aan de Iguaçu watervallen in Argentinië, een enoverende boottrip door Paraguay, de jungle en de mooie bergen in Bolivia, de track naar de Machu Picchu in Peru, om als laatste te eindigen met een vlucht over de prachtige Andesgebergte naar Colombia.

En ik kan me afvragen wie me dit nadoet, maar ik geef liever toe dat ik het een heerlijk vooruitzicht vind om over 2 dagen weer in Nederland rond te lopen in bekende omgeving, met mijn lieve vrienden om me heen en de kleine gemakken die ik heb gemist na al die tijd!

  • 21 Juni 2006 - 07:54

    Marjolijn:

    Daag Yvonne,

    Ik dink det ut inmiddels zoever is det ik dich weer welkom kin heite in ut wonderschoene Venlo!

    Tot snel, dieke kus

  • 21 Juni 2006 - 17:47

    Kim Jansen:

    Een reiservaring om nooit te vergeten! Goede reis terug! Nu kunnen we binnenkort dan eens kennis met je maken.
    Onze Pim viert 30 juli zijn verjaardag en je bent natuurlijk uitgenodigd samen met Sandra!

    Groetjes Kim

  • 23 Juni 2006 - 13:12

    Alwin:

    Haha, dit is leuk.. Vroeg me af of er mensen in Colombia zeten en zo kwam ik op je site terecht.. En heb nu zo'n beetje al je verhalen gelezen en al je foto's gezien.. (tikje overdreven) Blijft grappig van iemand die je niet kent.. Maar daaaaamn, wat een reis.

    Ke llegues bien a Holanda,

    Alwin

    (vato_laco@hotmail.com)

  • 25 Juni 2006 - 19:26

    Naima:

    Keigaaf!!!!!!!!
    Laat ff weten of dat je al thuis in holland bent , ben zo benieywd naar jou.
    Doei
    Naima

  • 28 Juni 2006 - 18:04

    Iris:

    ha dich baolderse!!! hahaha heej leuk des se dr weer bis!! kinnen we weer leuke dingen doon....kieksse eigenlijk nog wal op deze site?
    leefs iris tot snel!

  • 03 Juli 2006 - 07:47

    Tante Annemie:

    ben even door al je mooie fotos gelopen en ga nu elke avond elk land apart bekijken heb ik nu ook de tijd voor.hahaha

  • 01 Augustus 2006 - 11:21

    Susanne/Hamburg:

    Hello Yvonne,
    shame on me!! I´m so sorry that i didn´t sent you my Brazil pictures until now.
    I´ll do it!! Someday!! Trust me!
    I hope you are fine, because I can´t read neatherland even that I´m german. I´m really good. Working in the office and having temperatures like in Brazil! Amazing! And everything without aircondition. Erina from Japan comes to visit me in two weeks. We will travell to Munich, Berlin and of course Hamburg in only four days. Yes! She doesn´t has more vacation.
    Take care and keep in touch!
    Susanne

  • 06 Januari 2007 - 18:58

    Marco Hermans:

    Ha Yvonne,

    Tante Sien had mij al een paar keer gevraagd of ik al gekeken had op jouw site.
    Helaas is het niet eerder gebeurd dan vandaag.
    Volgens mij heb je een enorme ervaring en indruk opgedaan. De foto's zijn prachtig.
    Lijkt mee schitterend om dit mee gemaakt te hebben.
    Waar gaat de volgende tocht naar toe?

    groeten,

    Marco, Caroline, Wouter, Renske Hermans

  • 21 Oktober 2008 - 23:19

    Martijn:

    Hoi Yvonne, kom via google op je site.
    vraag: heb jij toevallig lesgegeven aan de kids vd familie Ferrari?
    of me wat vertellen over Guarame
    kan dat hele Guarame niet vinden op welke kaart ook en vraag me af hoe/waar dat precies is.
    kun je mij svp mailen?
    tnx
    martijninbrasil@gmail.com

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Yvonne

Hoi allemaal! Deze website is voor iedereen die graag fotootjes van mijn travels wil bekijken en toch ook een beetje wil volgen wat ik allemaal uitspook in Zuid-Amerika (..om in de eerste plaats maar eens mee te beginnen!) Ik ben vertrokken op 21 november 2005, naar Isla Margarita om hier les te geven. Eind februari vertrek ik naar het vasteland van Venezuela om vervolgens door te reizen naar Brazilie ..en tot dusver mijn planning! Ik hoop jullie via deze site zoveel mogelijk op de hoogte te houden ook omdat het via de mail niet altijd even soepel verloopt. Veel liefs en natuurlijk veel plezier op mijn website!!! Yvonne

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 1276
Totaal aantal bezoekers 46415

Voorgaande reizen:

21 November 2005 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: